Nyheterna och vädret

Tjoho! Nu är det klubbat och klart! Imorgon får vi nycklarna till det lilla huset där vi ska bo en tid framöver! Efter att ha bott i en sketen etta i ungefär ett halvår så känns det som en dröm. Jag vågade inte ens tro att det skulle bli av, men nu händer det plötsligt grejer! Så på lördag kommer mamma och pappa med en bil och ett släp och så börjar flyttandet. Det sorgliga i kråksången är att jag inte ens har börjat att packa.. men jag hoppas hinna med det på fredag för då jobbar jag bara till 16.30. kanske lite smått optimistiskt att tro att det ska gå på en eftermiddag men.. det måste gå!
Igår regnade det mycket. Jag gick hem i regnet och blev jätteblöt. Dock var det som bortblåst när jag för första natten på typ.. 5 dagar? som jag fick sova med min babe niklas. Trots att katten löper och lever om som aldrig förr så sov jag gott precis hela natten! MYCKET efterlängtat. Hon ska steriliseras. Jag kommer aldrig mer orka lyssna på dom ljud hon ger ifrån sig med ca 5 sekunders mellanrum. Det låter ungefär som en blandning av en .. katt och en katt som löper. skitsamma jag har ingen fantasi. Jag har huvudvärk och borde sova. Men jag var tvungen att titta på idol på play när jag kom hem från jobbet! Fan vad det är bra.! Jag tänker inte missa ett enda avsnitt det här året. inte en chans!
Jag tror inte att någon längre orkar läsa min blogg med tanke på typsnittet jag har... men jag vet inte hur man ändrar! =/ Jag ska fråga Kristina om hon kan fixa :) Det är trots allt hon som fixat dit den. Yep nu ska jag sova.
*visslar och går*

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag läser nog iaf, nästan oavsett teckensnitt (detta är dock bättre än när du hade nåt "skrivstils-liknande", det var mindre lätt att läsa)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback