Upp som en sol......

Jaa, och ner som en pannkaka såklart.
Gick in på mitthem imorse bara för att kolla om det skulle ha dykt upp någon lägenhet på snabbuthyrning, vilket är enda chansen för oss att kunna hyra av dom. Och det hade kommit in TRE STYCKEN! Överlycklig som jag blev, la jag intresseanmälan på alla tre och ringde omedelbums till mitthem. En lägenhet hade dom visning på 10.30, alltså en halvtimme efter att jag ringde. Beklagade mig en stund över att jag ju inte kunde ta mig dit eftersom jag bor i härnösand osv, hon jag pratade med var jätteförstående och sa att jag skulle få prata med en person som...... samtalet bröts...!!!! Jag svor, ringde igen och fick prata med en ung tjej som hade hand om studentlägenheter. Hon sa att jag nog fick ringa på måndag istället. La på, svor lite mer och ringde mamma. Mamma hade bil och skulle kunna åka på visning halv elva! WII! mamma ringde mitthem, men fick beskedet att alla tre lägenheter var i så dåligt skick att dom ställt in visningarna och ska inte hyra ut alls! Det går inte alls som jag vill. Och lägenheten jag mailat om på blocket skulle en annan tjej titta på först och om hon INTE ville ha den skulle tjejen ringa mig och boka visning. Men det fattar väl vem som helst att hon som tittar på den tar den också... ;(

Pannkaka är gott..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback