Ibland får man skämmas..

Efter att ha haft teammöte med chefen på kundrelationer vet jag inte exakt hur smart det är att skriva, men ibland skäms man verkligen över företaget man jobbar för.!
Min kära syster fick fast tjänst på telia, hur stor är chansen till att börja med!? Men personalavdelningen där vi jobbar (dom flesta vet vilket företag det är annars går det att läsa i tidigare inlägg iofs) sa blankt nej. En månads uppsägningstid gäller. Alltså HELT ärligt.. Ska kundservice stå och falla på en person?? Då är organisationen inte så jävla genomtänkt till att börja med.... Så de ser till att hon får tacka nej till en fast anställning när dom inte ens erbjuder henne en likadan själva. Så jävla värdelöst och pinsamt tycker jag det är. Men min syster (ja jag vet att du läser så ta åt dig :P) är en sjukt bra kujndservicemedarbetare och jag är övertygad om att hon kommer få en ny chans snart. Och kom ihåg erika, du kan säga åt mig när du vill så ska jag bajsa på HRs kudde. :)
På lördag fyller jag år och då ska jag jobba. Den som vill säga grattis får istället göra det på söndag. Jag önskar mig en tvåa i sundsvall, en miljon kronor eller fred på jorden. Jag begär inte mycket!
Hur som helst försöker jag röja här hemma för jag vet att jag inte kommer orka det imorn eller på lördag efter jobbet.. fast jag fastnade någon gång mellan tvättstugan och köket... varför prioriterar man tvättstugan när ingen kommer vara där? Bara katterna som går dit och skiter på lådan då och då ju. Men det kändes relevant ändå på nåt sätt! Kanske blir lättare att få med sig alla grejor i flytten om inte annat.
22 veckor kvar...
Breathe in life and breathe out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback