Äntligen helg, kändes det som!

Den här veckan har gått oerhört långsamt. Jag har enbart jobbat och sovit. Det är så livet i härnösand ser ut helt enkelt, och jag är rätt less på det. Dock blev det fredag till slut. Jobbade fram till kvällen, gick hem och sov och sedan blev det lördag. Klev upp vid nio, gick på affärn och vinkade sedan av niklas som skulle till lokalen och jobba. vid tolv gick jag och la mig igen eftersom jag egentligen inte orkar vara vaken mer än tre timmar i taget. Sov till kl två ungefär. Pratade med mamma i telefon en stund och smakade på mitt forna sociala liv. Diskuterade boende och jobb och lite annat strunt, sedan klev jag upp och klappade katterna en stund. tiden tickade på medan jag gjorde absolut ingenting. När det sedan började närma sig niklas hemkomst så satte jag igång spisen och stekte kött och gjorde sourcream & onion-potatisklyftor som vi sedan avnjöt till en sjukt bra film! (inception tror jag den hette. rekommenderas starkt!). Godispåsen åkte fram också. Sedan gick vi och la oss och somnade till parlamentet.
Nu är det söndag och jag har även idag sovit middag och hoppas nu att resten av dagen går väldigt långsamt så att det aldrig blir måndag igen.
Nu ska jag äta gröt och titta på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback