Name that dwarf!

Nu har julen gått förbi. Känns mest skönt ska jag säga. Jag har varit dunderförkyld hela helgen och det vill inte släppa...! Har grotesk hosta och mycket snor. Igår hade jag även feber så jag har varit hemma och försökt kurera mig idag.
Julafton spenderades till största del hos moster Eva. Det var kul att återse lite släktingar som man alltför sällan träffar faktiskt! Och god julmat. Goda ägg!!! Joel och Clara (mina kusiner) har växt och blivit till kloka små människor! Joel hade sin hand på min mage större delen av vistelsen och tyckte det var väldigt fascinerande när det sparkade. :) Det roligaste under kalle ankas jul: Vi skulle komma på vad alla dvärgar hette. Kom fram till Kloker, butter, toker, glader, blyger och prosit. Och den sista då?? Jesper! hahahaha. Jaja.
När vi hade varit där åkte vi en snabb sväng till niklas bror Peter och lämnade en julklappsslant till hans barn. Sedan vidare till Mamma och Leif. Där kollade vi på Karl-Bertil och åt lite choklad innan vi åkte sista svängen till pappa.
Juldagen spenderade vi hos Niklas mamma. God julmat även där! fick lite sängkläder och så till lilla spjälsängen och även lite annat smått och gott såklart.
nu kommer väl någon bild också.
Magen v 24!
En fin bild på fina kissemissarna :)
Hejdåååå!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jesper! I love it! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback