Sommaren som gått

Vi har såklart solat och badat när vi kunnat!

Eller niklas har badat, för att sedan kunna kyla ner mig som endast solat i år!

Niklas bror Peter och hans Jeanette gjorde slag i saken och gifte sig!



Genomgående tema för sommaren. Inget kök och inget badrum. STAMBYTE!

Så vi fick bo lite vart vi kunde. Här kryper jag in i Daniels o K's badrum. Sedan bodde vi i indal hos Robin och Camilla, och därefter bodde vi hos min mamma medan hon och Leif var utomlands. Nu bor vi hemma och renoverar kök för fulla muggar!

Vi åkte till fjälls med robin och gänget! Passade på att åka en sväng genom norge också ;)

yatzy i fjällen

Vi klättrade upp för ett vattenfall. Eller TILL ett vatenfall kanske :)

Jag och Empa kör dirty dancing ovanför floden

Typ framme!

Sedan har vi fiskat among other things.!

Åkt båt på höstkvisten. Naturligtvis skedde missöden även denna gång!

Men vi tog oss till tjuvholmen iallafall! Vi grillade korv och marsmallows

Jag har fått träffa mitt hjärtas Dakir denna sommaren också!

Kärt återseende :)

Jag kröp in i stohagen och kliade Ärtan också. Hon tyckte det var såååååååå skönt :)

Det har spelats jävulskt mycket frisbebingo! Mestadels niklas, men jag har kastat några skivor jag med :)

Vi har åkt liten båt också. I indalsälven.

Stefan fyllde 30 och fick göra diverse pinsamma saker iklädd skir klänning.

Uppdrag på birsta.

Man kunde tro att jag blev rik där ett tag efter att ha jobbat både heltid och halvtid på samma gång i juli. Köpte en moped som inte funkade. Sedan bytte jag den mot en som funkade. :P

Nu har vi alltså även en tv som just nu agerar dataskärm, helt mot min vilja!! inte helt kanske men ganska.. :)

Och till sist vill jag säga sov gott till farmor.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha frisbebingo! Haha =)

Postat av: Camilla

det var en bra sammanfattning :)

2009-10-09 @ 20:32:42
URL: http://saracamillas.blogg.se/
Postat av: Ida

Nämen vilken överraskning med uppdatering! Det har jag väntat på länge. Ska ringa dig snart förresten. Ehh jaaa just ja! Jag kommer ju hem till sundsvall också. Imorn! Men det blir en snabbvisit. Kommer den typ 6 november också och stannar i några fler dar. Saknar dig.

2009-10-15 @ 12:58:57
URL: http://idaochlivet.blogg.se/
Postat av: R

Oj vad mycket oich fina bilder!

kul med uppdatering!

Hoppas du mår bra Emma..

puss o kram Rikke

2009-10-28 @ 16:18:15
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: petra

Hej! uppdatera oftare ;) det är kul att läsa. Vad har ni för er nu för tiden? kramar från mig och Tyra

2009-12-13 @ 21:55:58
URL: http://petratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback