Internet!

Nu har vi varit utan internet i typ en vecka, men idag bestämde sig niklas för att meka med sladdarna bakom internetuttaget. Det gick dessvärre inte bra, dvs internet fungerade ju inte för det... men när jag sett att Niklas inte blev elektrifierad och dog så gick jag dit och mekade lite, och SIMSALABIM så fungerade det igen!!
Så där kom min bortförklaring om varför jag inte bloggat nånting.. :P Den egentliga orsaken är väl att jag typ aldrig kommer ihåg att jag ska uppdatera.. även fast jag är rätt duktig på att tjata på alla andra att dom ska uppsdatera :D

Sen sist har jag hunnit vara med Robin och Camilla vid båten deras, och kelat lite med deras mycket lilla Tilda!











Den här veckan har gått åt till att repa med Linga. Hon frågade mig i måndags tror jag det var om jag kunde kompa henne när hon ska uppträda på pipelines 12timmars spelning.. vi ska dock bara köra 4 låtar som tur är så vi får nog ihop det. Vi har raggat på oss en gitarrist också som heter jens tror jag. Hoppas det går bra iallafall!
Men imorse blev jag mycket irriterad.. Jag klev upp vid nio ungefär. gick och kissade. ställde mig framför spegeln och upptäckte att en stor fläck ögonfransar var borta.. IGEN! Sedan svimmade jag på badrumsgolvet. Undrar om det har nånting med saken att göra... Ja tråkigt att vara ögonfranslös iallafall när man ska stå på scen...... Fast jag sitter nog i bakgrunden. Helst bakom ett svart skynke om jag får bestämma... :P

Nu ska jag snart åka och repa lite mer sedan ska jag till Kristina och Daniel! Det var så länge sen jag umgicks med dom så nu känner jag att abstinensen måste dämpas ;)
Jag har ätit tre mackor till middag idag. Kung ju.

Kommentarer
Postat av: kristina

men Emma! Du får ju inte röra ögonfransarna!!! fyfy! :D

Postat av: Tessan

Vad roligt att du skriver igen.

Det där var ingen stor tjej. =) Man vågar knappt ta i dom när dom är så små.

Det är inge bra att du svimmar. Kan vara allvarligt. Kolla upp det.

2009-05-08 @ 00:28:31
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback