Best day EVER

Nja man ska inte överdriva, men idag har jag iallafall haft GRYMT trevligt!
Först så var vi till Jeanette för hon fyller år idag. Grattis.




Därefter hämtade Robin upp oss vid Ica Ettan och så tog vi en båttur ut till tjuvholmen och grillade. Det var skitfint väder och soligt hela tiden, utom de få gånger vi skulle göra nån skum sväng med båten, för dom stunderna tog det i och blåste storm.. konstig tajming.
Det var iallafall Jag, Niklas, Robin, Camilla, deras dotter Tilda, Micke, Björn, Björns tjej, Marie och Mattias.
















Kommentarer
Postat av: Ida

Men FAAN vad söt ungen är då. Måste titta på den när jag kommer hem, nån gång. Typ midsommar. Och ringa Robin. Ingen ordning på mig. Ja, jag ska uppdatera bloggen snart också Emma.. Saknar dig! Nu ska jag till jobbet. Jippie. puss kram, ha en bra dag

Postat av: Tessan

Härligt det såg ut. =)

2009-05-11 @ 09:31:38
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Tessan

Sv: Jag vet. Han har stora öron än idag men växt i dom så ser bättre ut iaf. :D

2009-05-11 @ 16:07:21
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag kommer till midsommar! Ja, det är skitmycket just nu.. jag hatar verkligen att ha mycket att göra och tänka på. Har insett att jag är ganska sämst på att ha många bollar i luften samtidigt. Den här eftermiddagen har jag iaf. bara legat i soffan och surfat och kollat på kabelteve som det tydligen är här!

2009-05-14 @ 21:31:41
URL: http://idaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback