vaken tidigt idag

Holla!
Idag har jag vaknat mycket tidigt pga stundande kremering. Daniel och Niklassov i soffan och Jag och kristina sov i sängen, och jag måste säga att jag aldrig legat under ett sånt varmt täcke! jag höll nog på att få värmeslag så jag vaknade vid halv sju, låg och väntade på att daniel skulle gå på jobbet sen klev jag upp. :)

Jag och kristina såg en film igår iallafall som var väldigt bra för att vara skräckis faktiskt! Unborn hette den. Den kan jag absolut rekommendera.





Snart ska jag dra ner på kyrkogatan och jobba.Jag hoppas VERKLIGEN att jag får ihop tillräckligt med timmar att jag slipper söka soc... det är ju helt omöjligt att hitta ett jobb nu för tiden.......


På återseende! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Skulle du inte kunna lägga ut lite musik från eran grupp landslide här på bloggen och kanske klipp då ni sjunger? Skulle vara riktigt kul att få höra=)

2009-04-06 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback