Sommar

Har ni tänkt på att nu när det har börjat närma sig sommar mer och mer så blir det bloggtorka? Jag menar jag har jävulskt många bloggar på favoriter som jag kollar igenom nästan varje dag, och det är faktiskt inte ofta det har lagts upp nåt nytt. Jag har en teori! Det är ingen som vill sitta inne och skriva blogg på sommaren! Själv brukar jag ha bloggtorka typ hela sommarhalvåret, sedan när hösten börjar komma så blir det en sån där enorm sammanfattning om hur sommaren har varit, vilket brukar resultera i att jag glömmer bort att berätta om det roligaste.. Vi får väl se hur det blir i år helt enkelt.

Vi har iallafall hunnit med en hel del båtturer! Bland annat så var vi till Brämön. Jag, Niklas, Robin, Camilla, Tilda och Åke, som är Robin och camillas nya tillskott ;)  Han har en sjuk mamma så han har fått kontakt med dom genom soc och får följa med ut och hitta på saker helt enkelt. 13 år har jag för mig att han var iaf.




Detfår bli snålt med bilder för jag ska iväg till jobbet på vikarieträff snart.. :)

sedan var vi också till tjuvholmen en snabb sväng en dag. Då följde Linda och Kristina med också



Sedan åkte vi iväg på en långtur, fast bara jag och niklas och robin och camilla och lilla tilda. Och Bernt förstås! Robins lillebror (som egentligen heter Andreas)
Men dom bilderna lägger jag upp senare, nu måste jag göra mig klar och åka till kyrkogatan!


Kommentarer
Postat av: Rikke

Men de är den 21Juni..Alldeles alldeles snaaart.. och vem ska sjunga?Inte jag...mooohahha!

Usch så kort tid ju.. och jag kan inte skriva låt texter...de går iiiiiiiiiiinte...fan att man inte kunde spanskan mer hade man kunna skrivit den på spanska...en kärlekhistoria i sång...

Postat av: petra

ja vi måste ses något vi har det så mysig i våran nya lägenhet. Ni måste komma på en kaffe någon dag.Hoppas allt är bra kramar

2009-06-09 @ 10:23:12
URL: http://petratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback