Konstigt....

Det där inlägget ska inte vara där... det är ju från 2007! Men vafan... nostalgi då :P

Ja nu var det ju nån månad sen igen.. var ska jag börja?
Det jag gjort sen sist är väl egentligen att jag har jobbat.... fått jobb och förlorat jobb och fått nya och slitit med ekonomi, sedan har jag varit social också, umgåtts med kristina och daniel en väldans massa! Det har väl hunnit varit både jul och nyår sen sist jag skrev också... Julen inleddes på kyrkogatan där jag jobbade natten, så julaftonsmorgonen spenderade jag på jobbet, drog mig hemöver och gav niklas julpussen, sov ett tag och åkte sedan till Niklas bror Peter. När vi varit där ett tag drog vi över gatan till mamma och syrran och Leif och en viss procent av hans familj. Därefter åkte jag och syrran till pappa. Först lämnade vi av niklas här hemma för han var trött.

  

Sedan var det mellandagar och då gjorde jag inte ett skit.

Sedan vart det nyår! Då var vi hos Daniel och Kristina. Jag och kristina stod för betjäningen. Vi gjorde lasagne och tårta och vitlöksbröt och hela faderallan. Sedan spelade vi sällskapsspel och gick ner till hamnen och tittade på fyrverkerierna! Helt otroligt var det :)

Sedan så var ju niklas och tatuerade sig också.
 

Min käraste Farmor gick bort också den 8/1 kl 10.00.
Vi syns i nangijala.!


sen kan jag väl bara lägga upp bilder så kanske åtminstone nån kan gissa vad jag gjort sen sist... :P

Ätit mat... Stefan lagade :)

Spelat spel med daniel och krisitna. Scala trött.

 Varit på finmiddag hos Mikko och Eva

Tittat på när sally sover i konstiga ställningar...

 Bakat pizza ,med nicke

 Varit på konsert. Kristina och Natalia :P

Tittat på när Niklas sover i konstiga ställningar..
Umgåtts... :P

Sovit :)

Frysit..

Var med när nicke och stefan gaddade sig

 Varit på bio med nicke daniel och kristina

.. fullsatt som vanligt.

Varit barnvakt år Tyra

hmmjaa... försökt äta mera? :)

 Jobbat på kvinnokliniken...

... med mamma!

arbetsuppgift: knipsa bort häftklamrar.





 Rickard kunde inte tro sitt ny-lasrade öga när han såg mig i sjukhuskorridoren!
Imorn är jag ledig sen ska jag hoppas på att få knipsa vidare en vecka till åtminstone..! behöver jag pengarna tror ni?
JAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback