Hejhej!

Ja du har ännu en helg gått förbi mig, och jag har inte hunnit vila nästan nånting..!
I fredags skulle jag först jobba och sen gå på begravningen, men jag mådde så jäkla dåligt hela morgonen att jag inte ens tog mig iväg till jobbet... =/ Men sen släppte det och begravningen blev iaf av. Det var jättefint men skitsorgligt. Helt omöjligt att hålla tårarna tillbaka vissa stunder.. Men sen på minnesstunden i sockenstugan så lättade stämningen och det blev till och med en hel del skratt. Jag är faktiskt mest glad för farmors skull. Nu skuttar hon nog runt på en grön äng med adolf i den ena handen och ragnar i den andra! :)
Jag knäppte inga kort i kyrkan men jag fick iaf till ett bra filmomslag. Den ska heta Mamma, Leif och Pappa ;)



Resten av fredagen var vi bara hemma och tog det lugnt. Har jag för mig iaf. Syrran kom ju hit och käkade tacos för hon skulle ju åka hem redan morgonen efter. Kristina och Natalia kom också förbi, men dom åt ingenting. Niklas busade med Natalia.




När dom åkt och allt var lugnt så somnade jag ganska omgående. Niklas å andra sidan var vaken bra länge. Allt i sin vanliga ordning.
På lördagen hjälpte vi Kristina och hennes mamma att flytta. Kristina ska ju bo hos Daniel nu och hennes mamma ska bo på söndagsvägen. Det avslöjar jag bara för att jag inte kan minnas vad själva området heter :P
Sedan när vi kom hem så inväntade vi Petra och Tyra och så satt vi barnvakt hela kvällen natten och även idag till kl elva nånting. Eller vi... mest jag egentligen, för niklas var trött och jag sa att ansvaret låg på mig så det fick jag leva med :P  Det var kul men hon sov väl inte så gott inatt och jag var uppe redan vid kl fyra första gången, sen låg jag bara och inväntade nästa grinattack ;) Sen gick vi ut och promenerade en sväng på morgonen. Det var isjävla kallt!





Nu sitter jag och väntar på att Emelie ska komma. Vi ska göra ett kastbyte. Hon ska få igen pengar som jag lånat av henne för typ två månader sen och jag ska få igen mina skor som hon lånade för typ ett halvår sen, :P ELler längre!!

Imorn ska jag upp och jobba igen. Har jag såhär ont i  huvet imorn så..... ska jag jobba ändå men jag kommer bli arg!!

Hejå!

Kommentarer
Postat av: Rikke

du är utmanad i min blogg vackra du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback