Våren är här!

Uj uj, nu var det länge sen, IGEN.
Det har väl inte direkt hänt så mycket sen sist, förutom att livet har rullat på som alltid annars.
Jag har fått börja gå på unga vuxna för att se om det kan ligga nåt psykiskt bakom svimningarna. Han säger att det finns en chans men att det är mycket svårt att fastställa. Vi får väl se var det leder..
Jag har gått runt och kännt mig svag och konstig i flera dagar nu! Jag vet inte vad det är.. ont i huvet och allmännt slut. Det rättar väl till sig det också.

Förra veckan vad jag och niklas till njurunda och då byggde vi en stor blomlåda!!



Nu står den på vår baksida och jag har planterat frön som jag hoppas snart ska kunna bli blommor som kan  planteras i den! :)



Det har varkligen börjat växt! Fast fröna i den hjärtformade grejen tror jag växer upp och ner... går det?




En sommarbakelse på coop i birsta





Gott.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hallå! Det ser ut som du aldrig gjort nått annat än att snickra och bygga. =)

Postat av: Mor

Oj, ser jättebra ut!

2009-05-03 @ 13:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback