Kakpoäng!

Jag sitter och äter singoalla. det är min favoritkaka., men nog om detta!
Det var länge sedan jag skrev nu och jag har ju minne som en senil endagsfjäril, så jag får gå efter de bilder jag har på datorn.

 Jag klippte mig och tatuerade mig för ett tag sen.

Jag och kristina har börjat träna. Vi är duktiga, men det blir lite väl sällan! Platt mage stark rygg! (Kristina försöker blåsa upp bollen som man ska balansera på)

 Vi har börjat tapetsera i hallen nu! Det blir så fint så. Daniel och Kristina har varit så vänliga och hjälpt till.. men det är långt ifrån klart. Vi räknar med att det är klart innan nästa vecka iallafall.. för det sa kristina :P

Jag satte upp tapet själv också! Fast med viss vägledning... :)

Och så åt vi tacomiddag. Det var en tackmiddag till daniel och kristina för att dom hjälper till, men daniel kom senare. "Ja ä int bitter".. ;)

Och igår kväll kom systeryster hem från jönköping! Igår blev det inte att vi sågs, men idag har vi varit en sväng till birsta. Käkade och köpte en present till pappas sambo som fyller 50.
Imorn ska Niklas och Stefan förbereda mat för Mammas sambos 60årskalas som är på fredag. Grattis Leif! Det kommer nog att bli asjäklakul! Jag måste dock hem och sova hyfsat tidigt eftersom jag ska jobba 8-20 på lördag.. och 8-16 på söndag. Det är ju grymt eftersom det är storhelg!

Nu har jag ätit upp alla kakorna.. Massa kakpoäng till mig!
Nu ska jag skriva blogg åt niklas.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: KriKilina

Haha! Jag tycker att det var på tiden att du också upptaderade :P Jag ville komma upp till er idag men jag måste ju också vara uppe hos daniel mamma och det går ju inte att klona sig. Men imorgon så kommer vi! Jag kommer att tvinga Daniel att följa med så att vi blir klar med väggarna någongång ;) men vi höres imorgon! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback