Glömde!!!

Jag glömde ju att berätta det allra viktigaste!
Jag var på gyn-undersökning i onsdags tror jag det var (inte så viktigt i sig) men bakom mig i kön in stod Malin Bonde! Mycket sjukt sammanträffande. För er som inte vet så gick vi i samma klass från lågstadiet till högstadiet. Vi pratade gamla minnen och innan vi skiljdes åt så beslöt vi oss för att vi skulle rycka tag i Sofia Eriksson också och träffas en kväll. Se på gamla hemvideor med skolavslutningar och annat tok vi haft för oss genom tiderna. Så i lördags kom dom hit, och det var MYCKET trevligt! Det var länge sen jag skrattade så hysteriskt ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tror du glömde bort att du har en blogg att uppdatera oxå ;P hehe Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback