Turkiet

Nu har vi varit i Alanya iallafall! Det var grymt skönt att komma bort ett tag måste jag säga. Det var dock lite väl varmt tycker jag. Typ 35 grader på kvällen och ännu varmare på dagen.! Jag nicke Kristina och Daniel var det som åkte iallafall. Mycket bra sällskap måstejag säga!
Vad vi gjorde kan jag ju skriva nästa gång jag lägger upp bilder. Nu ska jag bara lägga upp bilder som jag knäppt på kort :P många som fattar... Ni ser väl.!
(redigerat nu i efterhand, 090117, riktiga bilder :P)











Så! Ganska härligt va? Det där var iaf när vi var på en heldags båttur på havet. Dom stannade då och då så man fick hoppa i vattnet. Det var nästan inte ens svalkande...! Mycket varmt. :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback