Hets!

Jag känner ju att eftersom Nicke är så duktig på att blogga så måste jag också.! Fast det som ligger i grunden för att jag bloggar så lite och niklar bloggar så mycket är ju egentligen att det är jag som sitter och skriver hans blogg! Därför orkar jag inte skriva min egen alla gånger.. :) Det är alltså inte jag som har kommit på det som står i hans blogg, men det är jag som knappar in det. Gå och kolla in det! http://nickelicious.blogg.se

Det jag gjort sen senast är ju iaf en hel del! Jag slänger upp bilder med korta beskrivningar bara så slipper jag knappa så mycket... Jag har redan skrivit ett inlägg om granar och smör på nickes blogg så jag är lite slö i fingrarna... :P




Vi cyklade till Kovland! På tisdagen eller nåt sånt. Fast den här stigen är väl typ i bergsåker vill jag minnas...


Empa och Nicke - full fart!


Kyrkan i kovland. mycket fint. :)


Matpaus!


Nicke och Empa på vallens skolgård! Dom diggade taket...


Vi stötte på Märit också och hon bjöd in oss på en kopp kaffe.


Vägskada på en skogsstig... haha!


Hela gänget!


Bikerchicks!



Vi cyklade till Birsta igen. Det har vi ju alltså gjort förut. Grymt aktiva blev vi ju när det var finväder hela veckan!



Framme...




Vi var ut till ikea i ...torsdags..?
Ja när vi skulle hem iallafall så hade vi fått punka. LYCKAT! Tur att det var vid stängningstid så vi inte hade alltför många åskådare...

Daniel och nicke hjälptes åt med domkraften....


... och Empa tittade oroligt på,,


Det var ju hennes bil...


Den snubben drog fast reservdäcket. Han som håller i fälgkorset.



Och vi tog oss faktiskt hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback