besvikelsen

Jag HATAR när personer man trodde att man viste vilka dom var visar sig vara något helt annat.. Jag har alltid varit övertygad om att om man pratar om saker så löser det sig alltsom oftast, men alla fungerar inte så. En del pratar helt enkelt inte om saker och ting! Jag har jävligt svårt att acceptera det. Det är svagt enligt mig att inte förklara vad problemet är, och istället  bara hålla fast vid att vara förbannad och inte heller lyssna på vad andra människor har att säga.
För mig är familjen fryktansvärt viktig, och det gäller också "the extended family". Respekt är en viktig byggsten för att det ska funngera. Jag har aldrig sagt eller kännt att jag hatar eller skiter i någon av mina familjemedlemmar. Vad dom än ksulle göra mot mig så skulle dom alltid vara min familj och jag skulle älska dom no matter what, och jag blir alltid lika förvånad när jag möter människor som inte känner så.. 
Sluta prata om blodsband, eller börja visa att dom betyder nånting för dig också.


Nu har jag fått skrivit av mig, äntligen. det här är nånting jag fan inte kan släppa. Jag har aldrig kännt mig så jävla besviken, och aldrig har jag haft så skev uppfattning om någon förut.
Menmen, man lär sig nog av alla sina misstag.


Jag har börjat bygga pussel! Det är bra terapi, mycket lugnande och det tar ju sin lilla tid..!


Jag kom en bra bit dom två första dagarna tycker jag :)



Här fick jag hjälp ev Emelie och pusselexperten Kristina!


Såhär ska det bli när det är klart.! Lycka till emma......


Den dagen vi var till birsta och fick punka så köpte jag en ljusgrej till väggen i vardagsrummet. Det blev så tomt när vi tog bort den gigantiska tv-möbeln.!


Ganska fin, men lite sne!


Det här fick bli vår nya tv-möbel. Mycket mindre och kanske inte riktigt lika stabil... :)

I lördags var vi på Daltons en liten sväng för att träffa stefan. Jag har inga kommentarer om den kvällen alls. Bilder.


Linda och Peter


Stefan


LingoLinen


Jag och min babe


Niklas och barndomsvän Hanna


Jag går Limbo



Idag ska vi ner på stan och hämta cyklarna, städa lite och gå på ljusparty hos mamma. Nu ska jag ringa och höra om jag kan få nån lön kanske...!!!!!!!!!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha mycket ful bild på mig! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback