Lördagen.

Igår var vi på Linneas teatermusikal Svart som Synden! Det var grymt bra tycker jag. Niklas mamma har fyllt år så vi bjöd med henne och ploppen och dom tyckte också att det var jättebra! "värt pengarna och lite till" sa ploppen.
Efter teatern åkte vi hem till Leila och käkade middag. Stefan stod för matlagningen, dock lite onykter ;) Jag tyckte iallafall det var gott.



Var köttet verkligen genomstekt stefan? ;P




Sandra satsade på att häva i sig hela bålen och sen en flaska hembrännt?? haha


Peter, Jenny och ploppen sitter och ska äta.


Niklas gjorde sitt bästa för att se pigg och intresserad ut men det lyckades väl inte särskillt bra, och vi begav oss hem direkt efter maten.


Inte ens en överdos av Red Bull kunde hålla sömnen tillbaka



Och klockan 20.00 sov han som den bäbis han är.




Själv var jag inte alltför trött så jag bestämde mig för att skära upp min ananas som jag sett fram emot sedan i torsdags när jag köpte den. Men efter två bitar började det verkligen göra ont i munnen.. Det var nog den sista färska annanasen jag någonsin stopade i mig. Det gör ont än idag..
Goodbye yellow pinaple



Goodbye.........

Kommentarer
Postat av: Rikke

varfor klias de i munnen av annanas?

De gor de for mig oxa....



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback