Drömmar och svamp

Jag hade kanske den sjukaste drömmen någonsin inatt. Först kom pappa hem till oss med en massa kakel som han tänkte prova ut till vårt kök, sen kom syrran gamla klasskompis johan och var dyngpackad och skäggig och ranglig, värsta sunk. sen skulle vi typ gå ut på balkongen, då satt en gammal gympalärare från högstadiet i mitt vardagsrum! Pelle.  Han ba "du kan få vara med i mitt band om du vill.. det är världens bästa band!" och då ville Linda, som också satt i mitt vardagsrum (det här utspelar sig på natten alltså) också vara med i det bandet, men det fick hon inte. Mats Norr var också här, och Idas pappa Lars.. Sen när vi kommer ut på balkongen så står Ronja, Niklas, Ida och Anna Öhrström där ute! Anna är också en gammal lärare från bergsåkerstiden.. Ja det var iallafall en helt grym dröm. Jag träffade mycket folk inatt :D

I söndags var jag ute och plockade svamp med Empa och hennes kompis Mattias. Vi hittade faktiskt lite kantareller!

Empa och Mattias
Empas svamp-pose
 Observera barren i mössan :P

Vi tänker äta dom så jag hoppas ju verkligen att det är trattkantareller som vi tror :P

Igår var jag och niklas och badade. Vi hade dragit ihop ett helt gäng som skulle med men alla bangade... MYCKET tråkigt. Men hurtiga som vi är så cyklade vi ner själva. Egonicke knäppte inga kort på mig, och bara därför ska han få blottas här i min blogg istället!







Föresten så är mitt pussel klart nu! Nu ska jag limma det och rama in det så blir det en fin tavla sen.



Det var svåååårt.
Kristina fick hjälpa mej, tack och hej

Kommentarer
Postat av: Niklas

vilken "härlig" överkropp jag har =( man sitter här och vrider och vänder på sig att ingen ska läsa just det hära inläget...sorry!!!!! jag älskar dig en då....prutttttenn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback