Tjo och Tjim

Nu har jag och Nicke spenderat en stor del av dagen till att städa. Man hittar kattbajs i alla små vrår efter dom små skitkatterna. (alltså ungarna). Men dom är ju söta trots allt. :) Ska dock bli skönt att bli av med dom när det nu blir. Niklas mamma Leila ska kanske ta en av dom. Den andra får vi väl steka eller nåt. (nääääääääääääääääääää).



Jag pratade med Linnea igår och hon hade blivit uppringd av Marie-Louise! (kalix). Hon ville att Linnea skulle vara solist på julkonserten i december och att landslide skulle komma upp och spela med! En softare sättning då. Det vore ju hur kul som helst! Förstå bara grejen att återvända till norrlandsskogarna :D Hur som helst, nästa gång jag och nicke åker på en roadtrip så bär det iväg norröver istället! Träffa gabbi och Elin och Jonas och Per och Maria och alla pruttar som bor där uppe :) Yes box.

Ikväll blir det filmtittning med Lövet och imorn blir det väl eventuellt nån fest i haga. Eller ost-och-vinkväll för mig. Vi får la se. Men nu ska vi väl ta och ladda ner nån film. Förmodligast.

PÖK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback