Kris

Hej! Jag går igenom en kris just nu. Främst ekonomisk faktiskt. På mitt konto har jag nu 154 kronor, vilket förhoppningsvis ska räcka tills den 27e, eller den 20e om jag får en slant från nåt håll då förståss. Det blir nog inte lätt! Men jag har gömt en hundring för mig själv också.. som vi fick när vi sålde sista kattungen. Jag minns liksom inte var jag la den.. Men det kommer väl fram när den behövs som mest :P

Jaha vad ska man säga.. Jag jobbar ju iaf rätt mycket den här månaden! Det är skönt.Och igår ringde dom från Allégården och sa att dom ville ta in nya vikarier, så jag och Emelie ska på intervju på måndag båda två,  Hoppas det blir nåt! och hon som jag pratade med sa att det förmodligen handlade om ganska mycket jobb också.! weey. Jag lyckas ju aldrig få nåt heltidsjobb.. det är jäkligt störande. Skulle vara svinskönt att veta att man får pengar varje månad.... men äh, jag kämpar väl på!

Här behöver det städas. Det gör det jämt. Men idag ska jag ta tag i det. Först ska jag äta nånting, sen städa, sen ska jag ringa robin och höra vad som händer ikväll.


Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback