Lång tid

Det känns som att det har hänt så mycket på senaste så jag vet fasen inte vart jag ska börja om jag ska skriva ner allt..! alltså det är kört. Vi har gjort en reunion med landslide som syster så snällt klev in och skrev. Bertan efterlyste oss i expressen och nu är vi med i talang 2007. Vi gick vidare så nu repar vi som fan till semifinalen som ska spelas in den 8e. Det är alltså bara några dagar dit. Jag ska spela orgel och ida ska spela piano. Det blir en burk som får spela trummor denna gång. Jag trror iallafall att det blir skitbra! Eller jag kan ju inte säga att jag tror det blir skitbra på tv, för dom mixade så jävla dåligt senast.. var typ en stämma som hördes. och nu ska vi spela live så då finns det ju en risk att man spelar fel också.. men vafan, vi får se hur det går! Det är även bara två från varje program som går vidare till självaste finalen så den chansen är faktiskt minimal. Eller så underskattar jag oss totalt. Vi får la se som sagt. Vi åker nog iallafall antingen på söndag eftermiddag eller måndag tidig morgon. vi ska vara på plats måndag kl  12. Niklas ska få äran att vakta mina kissar. Ja han ja. just det. ööö han är en kille iallafall som jag träffade på krogen för många veckor sen (börjar det bli iallafall). Jag viste ju vem det var och sådär, han är släkt på nåt vis med min gamla klasskompis nicklas. (observera att det är olika stavningar på dom) =P Hur som helst, han är kanonfin och sådär. Sen säger jag inget så har jag inget sagt. Det är kul iaf.

Jag har även köpt en lägenhet! Vet inte om jag sagt det? jag tänker undersöka saken. :)
Okej jag hade skrivit det.. men nu har jag iallafall flyttat in och sådär men jag har inte tapetserat än. Det kommer. Det är för mycket med spelandet just nu :)

Är på jobbet. Det betyder att jag måste jobba. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jojje B

Grattis till platsen i semifinalen och lycka till! Ni är jäkligt bra så klart ni går vidare. Skojj att ett sundsvallsband får lite uppmärksamhet. Lycka till!

Postat av: Emma

Yeah! Ska sitta klistrad på fredag! :D

2007-05-09 @ 12:30:53
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback