In med det nya...

Oj... det måste ha varit jättejättelängesen jag uppdaterade.. dom har till och med hunnit göra om hela sidan..! Jag skäms.. Men jag har inte varit så motiverad på senaste tiden. Men en snabb sammanfattning kan jag väl förmå mig att skriva.

Jag och André har beslutat oss för att göra slut. Det känns egentligen rätt, men ändå fruktansvärt jobbigt.. Allt praktiskt.. Letar lägenhet för fullt just nu. Bor för tillfället hos pappa. Har hunnit med att bo ett tag hos Robin i indal med.

Nu ska jag skölja ur slingmedlet ur håret och sedan åka till Linnea och parta. Grattis linnea på 21årsdagen! =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Sidan gjorde dom om för bara några dagar sedan, så du har nog inte varit borta såå länge ändå. Hoppas du får tag på en bra lägenhet snart, kanske den i bosvedjan? Så kan jag komma och hälsa på dig snart =)

Postat av: Eva

Heej!
Jag förstår att du blir less när JAG inte uppdaterar min sida.. hm.. =o) Och det var ju ett tag sedan det oxå, igen.. Men min ork tar slut efter jobbet, är katastrof där som vanligt..
JÄTTEtrist att du och André gjort slut! Men det är ju sånt som händer ändå, och det viktigaste av allt är att DU mår bra!!!!! Och det kommer du förstås att göra när allt ordnat till sig!! Hoppas på en snygg, bra, coool lägenhet till dig nu bara!!
KRAAAM, och jag tänker på dig vet du!!!!

2007-03-05 @ 21:54:17
Postat av: Erika

Jag utmanar dig i ett vuxentest!
Kopiera frågorna från min blogg, och publicera i din egen! Om du vill alltså... :-)
http://aliva.blogg.se/1173216949_r_jag_vuxen_n.html
Enjoy!
/Erika

2007-03-06 @ 22:56:28
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: i

Jag tycker verkligen att det är tråkigt och att det måste vara oerhört jobbigt. jag tänker på dig och hoppas att allting löser sig och blir bra!

2007-03-06 @ 23:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback