Konstant humörsväng

Vad är det med mig? Är det hormoner? Jag är ju helt galen! Jag går runt och känner mig arg HELA TIDEN! Vad beror det på? Jag är nog född så helt enkelt.

Nu har jag diskat! Gud så duktig jag känner mig! =) Jag ska städa också men jag måste gruva mig ett tag till. Fast nu är klockan snart sex och André slutar åtta och jag vill ju överraska honom... det är nog bäst att jag tar tag i städningen nu ändå när jag tänker efter.. Sen ska jag duscha. Eller bada kanske! Fast badkaret är så äckligt nu för katten har varit och grävt i hålet så det är en massa hår som ligger... fast jag ska väl vara tacksam. Då blir det ju inte stopp i avloppet lika fort! men nu har jag ju köpt en hårsil också så det ska inte vara nån fara i vilket fall...

Igår satte jag och André oss och räknade ut hur mycket jag skulle få i lön i slutet på den här månaden och även nästa (på ett ungefär), och ja, jag kan ju iallafall säga att det blir en dans på solrosor jämfört med den här månaden!  Fast jag känner ju mig själv.. ju mer pengar jag har, desto mer handlar jag ju. Och shoppingnerven bara rycker i mig när jag går förbi Annorlunda Presenter och sånna affärer! Och som ni redan vet har jag ju shoppat loss på Ellos nu också.. undrar när dom grejerna tänker komma.. Hm.

Varför får inte jag ligga när Ellos katta-låg?


Varför får inte jag pippa när wellpapp?!

hihihihi




sakna

Er saknar jag.
Allihopa!

(Carla och Pontus)

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha dom där skämten rä ju sååååå bra!! :-D Men det finns väl fler väl?? Sitter och funderar men kommer int på nåt. Pappas humor rules!

Spara lite pengar förresten, och kom ner hit och hälsa på. Så ska vi gå på lager 157 och shoppa... :P Billiga märkeskläder emma, det är väl nåt för dig... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback