Få se nu..

Jo, tavlan åkte upp idag faktiskt.. Leif var här och hjälpte till med det en snabbis. Vi törs inte riktigt borra själva än. André har tummen lite på sniskan.. men helt mitt i handen är den väl inte.!  Själv har jag knappt nån tumme ibland. Upp kom tavlan iallafall.
Sedan åkte jag och Leif ut till birsta och kollade efter en speciell present åt André. När vi tittat där åkte vi på stan och skulle titta också, men det var mindre lyckat. Varför ska jag inte säga för det blir sånna bra ledtrådar på vad vi skulle titta på! 
Och ja, vi har en rätt tuff period nu.. men kämpar vi på så löser det sig. Det är vi säkra på. Födelsedagspresent är självklart.


vi


Blomman har inte dött.
Och inte heller jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback