Besök!

Hej! I denna stund är min kära syster och hennes karlskrälle på väg hit till sundsvall :) Det ska bli skitkul! Mindre kul är väl att jag inte kommer träffa dom föränn nån gång imorn eftersom jag far iväg till jobbet nu snart, (wecall) och sedan jobbar jag även natt på kyrkogatan inatt, och det brukar ju innebära att jag vill sova när jag kommer hem! Så nån gång imorn med andra ord.
Måste nog föresten ringa och säga att jag kommer och jobbar ikväll.. eller så får det bli en överraskning. Jag tror nästan det. Man kan liksom inte bara få ringa och säga "Hej jag kommer in ikväll jag!" utan man måste sitta och vänta på att få prata med nån av säljcoacherna och så ska dom kolla upp och .. ja jag tänker bara dyka upp! Jag jobbade inte igår så jag måste det idag. Det kan hända att jag och Ronja ska spela in låtarna jag komponerat till hennes teateruppsättning på torsdag nämligen och då blir det ju knepigt om jag är på jobbet tänkte jag!

Idag var jag arg. På André. Han tyckte att jag var ett pucko som sa som det var när dom ringde mig och frågade om vi hade nån TV. Inte visste jag att dom skulle skicka en räkning!  jag sa faktiskt "Nej jag har ingen koll på sånt där, det är min sambo så ni får ringa honom istället. André Rönnberg." Men då skickade dom ju räkningen till honom på en gång istället! Ja jag får väl vara ett pucko då. Ett argt pucko!!

Nu kommer Robin upp. Ska umgås lite med honom. André och Per-Arne har åkt till SAAB. fråga mig inte vad dom skulle göra där. Ingen aning har jag. Säkert nåt med bilen =P

Ajöken fröken!
(observera den icke kursiva texten!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bättre text ;)

Välkommen i klubben, betalar åxå tv-licensjäveln. Och dyr är den också.

2007-01-17 @ 17:46:29
Postat av: Emma

Det var jag som skrev :P

Postat av: Emma

Haha Emma du är för rolig du! SÅ du har åkt dit på tv-licensen nu alltså, hoho!

Nu är vi här iaf!!

2007-01-18 @ 14:19:07
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: Emma

Haha ja men de är bra på att luras de där tv-licenskillarna... De kom hem o knackade på en lördagmorgon liksom. Vem förväntar sig det!

2007-01-18 @ 19:29:32
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Emma

Ja dom är ju helt mystiska! Men ja nu betalar vi. 500 spänn! Fy! Och där det står att det är jag som har skrivit att jag är för rolig, där är det ju syrran som skrivit!

2007-01-18 @ 22:52:31
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: Emma

Hahaha! jag trodde det var du som menade mig ;D Nu fattar man ju logiken i det skrivna :D

2007-01-19 @ 10:26:45
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: IaFia

Så nu har jag uppdaterat. Har varit dålig på det nu ett tag. Men men... :)
Puss på däj din lilla korv!

2007-01-19 @ 13:25:41
Postat av: Erika

Men blogga nån gång då!!!!
Du måste ju skriva om hur fantastiskt det var att ha smålänningar på besök ju. Bloggaaaa! du är ju lika seg som eva nästan ;-)

2007-01-24 @ 13:50:11
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback