Helgen! :D

Gud vilken härlig helg jag har haft (hittills)! Det började med att jag i fredags kväll jobbade på Wecall. Det var superkul faktiskt, fast jag sålde dåligt. Fem st fick jag iväg bara... Men ändå! Sedan när jag satt på bussen på väg hem så ringde Danel! Han sa att han var på väg hem till oss och frågade om jag behövde skjuts. Men jag behövde inte det för jag satt ju på bussen :) Han dök iaf upp strax efter att jag kommit hem, och med sig hade han en vattenpipa och en gitarr! Helt kanon. Vi rökte vattenpipa och surrade ett tag och sen bestämde vi oss för att åka hem till honom och hämta lite vin och lite frusna hallon och lite 7up, så då gjorde vi det. Jag blev dock trött vid tvåtiden och gick och sov, medan André och Danel partade vidare en stund. Sedan sov danel över på vår soffa. Och katterna är jättesams! Igår sov dom tom jättenära varann! Mys


Vattenpipan

Danel spelar

André blåser rök i vindrinken

Det enda av mig som fastnade på bild. Jag och Dista (provar namn).

Imorse gjorde vi iordning en fin frukostbuffé i köket (=P) och sen satt vi vid tvn och tog det lugnt ett tag. SEDAN tog vi och åkte till Daniels mormor och morfar och badade i deras INOMHUSPOOL, och bastade i deras  BASTU =) Skithärligt var det och jag peelade jättemycket =) Sen åkte vi hem hit och jag lagade iordning en kycklinggryta som vi åt. Nu har Daniel åkt vidare men mamma och Leif är här nu och tittar på melodifestivalen nu! .

Poolen vi badade i :)

André med flytanordning

Leif, Mamma och André

Leif, mamma och katten! Katten ligger konstigt.


Jag och André har hyrt en film också som vi tänkte titta på men vi får väl (Mamma hälsar) se om dom här tänkte titta klart på festivalen. Men det kanske är slut snart också

Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback