Nytt år.

Ja! Idag var det alltså sista dagen på det här året. Syrran hade gjort en nyårslista men jag kände att det var inte mycket där jag kunde svara på eftersom jag blandar ihop alla år.. "jaa 2007... det var väl det året då jag lärde mig cykla.!"... typ senil. Blir väl så efter att man har jobbat på allégården. Men i vilket fall. Det här året har varit jävligt turbulent. Men ändå ett bra år tycker jag väl. Man får inte vara kräsen ;) Mitt nyårslöfte ska iallafall bli att jag ska tapetsera hallen och vardagsrummet innan 2008 är över! Hahaha. Och att jag ska sterilisera mina katter så dom inte trycker ur sig ännu fler ungar. För tillfället har jag sammanlagt nio katter hemma nu. Nån som vill ha? :P


Detta är då Scalas kattungar. Dista fick ju typ fem dagar senare hon med., men dom är inte lika söta.
 (bara vanliga svart a och vita.)



Även att jag sitter på jobbet nu så jag måste stjäla bilder av erika för att kunna lägga upp några.. Men det ska väl inte vara nån fara. Syrran var här över jul så det blev lite bilder tagna och sådär :) Vi bakade och pysslade på och hade så trevligt så.


På juldan hade vi spelning med landslide. Syster var naturligtvis där och tittade. Mest på Therese misstänker jag då ;) Men det var kul att hon kom. Det var kul att du kom! :P Kul att spela =)
Kvällen i övrigt var totalt misslyckad.



Jag tror inte att jag glömt nåt viktigt nu. Vi ska snart ut och äta med mupparna på Victoria. Sen efter nio ska jag hem och mata katterna och sedan besöka pappa en sväng, sen gå till Johan och Petra. Yep..

Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Shit alltså vilka grymma bilder ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback