Sammanfattning i bilder

image136
Sommar på klockarberget. Man behöver bara gå typ fem meter för att komma till stranden där nickes pappa bor. :)

image137
UPPE på klockarberget.! Rätt lustig bild tycker jag :)

image138
Kyrkogat-brudar på vift! (Daltons). Kricke Nixson, jag, och så lite Emelie där på hörnet också.

image135
Jag och Erken efter en jävulskt lyckad spelning! (vi har haft mycket såna i sommar)

image134
Åhärregud.. tänk.. Mikkos Evas dotters ena dotter..! Linnea vill jag minnas att hon hette. Jag kluddade henne på armen :) Söt tjej.

image133
Jag och John på Landslidefest! John var vår trummis på sista spelningen i vemdalen. Gryyymt!

image139
Ja just ja, vi hade ju fått kattungar med! Här är ett par bilder på dom. Kommer bättre :) (dom har ögon nu)

image140



Oke,heddå

Kommentarer
Postat av: Eva

Kanonkul att se bilder! Fortsätt så!! Ska jag säga.. =o)
SÖTA kattungebilder vill jag se. Ska ni behålla dom?
Hälsa Nicke, och Erika förstås när ni åker ner!!
Kram från Moster!

2007-08-31 @ 10:57:08
Postat av: Erika

Mer bilder, mer bilder, mer bilden! den bilden med det "lilla" huset var ju störtskön =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback