Wehoo!

Vad kul att höra att det är fler som läser :) Nu känner jag mig glad. Den dan jag lär mig hur man pyntar fint här så ska jag göra det också, så det blir lite roligare att läsa! =)

Idag har jag jobbat. Det gick bra. Men jag blev körd med av en viss boende. Det är ju så att han inte har nåt psykiskt handikapp, utan bara fysiskt. Det innebär att han förstår så pass mycket att han kan bestämma ungefär vad vi ska göra hemma hos honom eftersom vi är personal. Då ska det skrubbas kropp två gånger och shamponeras två gånger och.. allt ska göras två gånger! och världens frukost! gröt och laxmackor och yoghurt och juce och jag vet inte ALLT! tre timmar tog det iallafall. Skönt när man får åka hem iallafall :)

Nu sitter jag här och inväntar en gammal kompis från skvaderntiden! Han och André ska lyssna på musik. Dom funderar nämligen på att börja spela ihop kanske! Det har visat sig att Daniel (som han heter) är värsta duktig att sjunga! gryyyymt. men snart blir det väl iallafall idol :P 

So long!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback