Vem är egentligen vem?

Ja det kan man fråga sig.!  På bilden från öldrickandet sitter Danel till vänster och pussar på André som sitter i mitten, och Håkan umgås med bongen. Själv sitter jag bakom kameran ;P

Hästen. Den är inte min. Det är min foderhäst som jag har om veckorna! Kul :) Det kan väl bli tal om köp om ett år eller så säger Åsa som äger henne, men ska jag köpa en häst så ska jag nog köpa nåt halvblod eller så! Mer hopp o dressyrmaterial så jag kan fara ut och tävla. Men det ska jag inte fundera på föränn om låång tid när jag har fetstadig ekonomi =P Tror jag iallafall =P

Idag har jag varit i svartvik och ridit en fyraåring också. Det gick bra, fast han reste sig några gånger så jag var nära att bli avskräckt! Men det gick bra.

Nu ska jag smörja in mina händer och ta en kopp te.  Det känns som ett bra initiativ. Och så ska jag ringa robin också och säga att jag är för trött för att hämta en kattunge med honom och hans ragg. Men det är nog ingen katastrof.!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback