Nya tag, samma dag

Nu när jag har förstått ungefär hur det här fungerar så tänkte jag att jag kunde börja skriva lite mer på allvar!

Just nu.. Just nu sitter jag mest och funderar på vad den här kvällen har att bjuda på.. Inte så mycket känns det som! André  jobbar till 19 och då ska han iväg till Andreas. Dom ska säkert spela tvspel. han kan ju hitta på att komma hem ungefär när som helst han. jag funderar på om jag ska ringa till mitt Robin 
 och höra vad han gör.. men han är väl i indal han och dit tar jag mig ju inte. om jag inte vill göra slut på min bensin dvs.!  Men jag tror att jag låter bli.  Jag kanske helt enkelt ska ta det lugnt.  Vad har jag för alternativ?

Antingen så far jag och hälsar på nån
eller så tar jag en promenad.. motionerar på ngt sätt.. fast jag är för lat ikväll.
jag skulle kunna laga mig lite mat.. men jag har ätit godis =/




Det blir inget av. Jag tror att jag helt enkelt sitter här och funderar resten av kvällen! Kanske tar en dusch, städar, kokar te och sätter mig framför tvn. Erkänn att det låter som det härligaste alternativet? =)
Fast det är bara det att man skulle ha haft en bra film också! man blir så rastlös när man ska mysa till det och så är det bara skit på tv.. men jag ska undersöka saken! Nu är det ju Joey. det är ju rätt bra faktiskt.! Men nu sitter jag ju här.

Imorgon ska jag jobba igen. Fyra och en halv timme bara, men det är ju iallafall nåt! =) Slutar kl ett då, som idag! Och jag ska INTE sätta min fot på stan!! Jag har inte råd att ens gå igenom stan!  det slutar ju alltid med att jag köper nåt.. och oftast bara för att jag måste köpa nåt! har jag inte råd med det jag vill ha känner jag mig tvungen att köpa nåt annat! typ en shampoflaska eller nåt annat som jag inte direkt behöver.. bara pengarna rullar. Det är farligt!  Jaja hur som helst, håller jag mig därifrån så klarar jag mig.

Jag ska iaf fara till stallet!  Igår var Anrdré med mig dit och knäppte kort och filmade lite faktiskt =) Det var hemskt kul att se sedan hur hon gick! och hon går faktiskt fint! Fast hon är väldigt orutinerad och lite vimmelkantig. hon behöver sätta under sig mer, och samla ihop alla ben :) Men hon är såååååå duktig! En fin dag ska jag sätta upp André på henne :P  När jag vet att hon inte vill bralla. Man kan ju inte vara säker än =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback