Jaha

Nu har jag alltså ätit. Jag är skitgrinig idag så jag hoppas att det blir bättre när maten sjunker ner.
Idag red jag ut på en sjukt lång tur! red över ån och in i kovland, in i området tom! Hälsade på Åsa. Det visade sig iaf att Jojo var sjukt trafiksäker! och så gick vi förbi tusen inplastade höbalar, och hon tittade inte ens! Även att vi gick förbi två gigantiska knallröda plogar! DÄr traskade hon också bara förbi. Det var en lastbil som stod och brummade också, men den var inge läskig. Däremot var det en stackars såndär sugga på vägen (sten) som hon höll på att skita på sig när hon skulle gå förbi! =P  Måste ju ha varit traumatiskt! hihi.

 
Ikväll funderar jag på om jag ska åka till Robin. Känner att jag behöver göra nåt annat än att sitta hemma och se på tv som jag alltid gör. Jag vet inte ens vad det är för dag idag kom jag på. det är inget bra tecken!
André har gått ut en sväng. undrar om jag ska duscha. Kanske. Eventuellt.
Jaja Nu går jag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej är det din häst? Vad är hon för ras?

2006-09-25 @ 09:36:06
Postat av: IaFia

Naaaaaajs me en blogg. Fiiiiiiiiiiiiiiiint!!!!

2006-09-25 @ 13:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback