Allt och ingenting

Hmm.. Synd att man inte kan svara på kommentarerna. Det är knepigt tycker jag. Fast då kanske det skulle bli för mycket "community" över det hela, jag vet inte. Men ja, hur som haver så är det ju skitgratis att ha en blogg.! Eller jag har då inte märkt att pengarna åker iväg iaf :)

Kan man inte förstora texten? Jag har funderat på det länge! fast jag kan inte påstå att jag undersökt saken så jättemycket.. men man kan ju göra så mycket annat så jag tänkte att det borde ju gå..

Idag är Scala trött. Hon har legat i mitt knä och bara sooovit! Och i sängen har hon legat även.
Vi har kommit på att hon älskar att leka med vatten! Man ställer henne på tvättstället bara och så släpper hon loss :P Hon är så söt!
 



Jojo har fått en stoooor böld under ganachen! Väldigt otäckt. Men vi vet inte vad det är än. Veterinärn ska få kolla på det. Men om nån dag ska dom komma och tömma den. Stackars gumman.. Men hon verkar inte må så dåligt av den. Ingen feber eller nånting. Men själva knölen gör nog ont.


Idag ska jag och André äta sallad! Ska bli skitgott.
André o Emma
(André och Jag på bröllop)


Kommentarer
Postat av: Erika

Apropå att svara på kommentarer så kan du ju faktiskt kommentera ditt eget inlägg! Funkar för mig iaf :-)

Postat av: Anonym

Exakt :) så gör jag med när jag svarar!

Åh lillkissen verkar så söööt! det finns ett lektält på IKEA för katter som jag har köpt till mina. They lööve it! De sover där med. Fast mest gillar de att sova i kartonger av olika slag. Det är nåt visst med katter+kartong!

2006-09-29 @ 23:16:03
Postat av: Emma

Störigt att namnet försvinner ibland när man gör inlägg!! det var jag ovanför iaf!

2006-09-29 @ 23:17:06
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Emma själv

Haha jamen smart! undra om jag inte gjorde det en gång också.. Men jaa Scala har kommit på att hon gillar kartonger hon med.! Heslt dom hon egentligen inte ryms i.. haha.!

2006-09-29 @ 23:33:46
Postat av: Erika

Mina katter pissar mest i dom kartonger dom hittat... :-S Så jag vågar inte utmana ödet!

2006-09-30 @ 20:17:06
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Eva/Moster..

GUUUUD så söt katt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag bara måste komma och gosa med den innan den blir allt för stor!! Kom hem från Spanien i dag.. sååå skön vecka!
KRAM!

2006-10-01 @ 17:59:33
Postat av: emma

erikas pissekatter ;)

2006-10-01 @ 18:19:54
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback