Lista som syrran min :)

1. Vad heter du? Emma Maria Näsberg
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag tycker Emma passar fint.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Johan tror jag det var..
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vilken årgång är du? 86
6. Vart bor du? Bergsåker, sundsvall
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? Jag vet inte... Två gånger själv iallafall! Kalix och bergsåker.
9. Vart skulle du vilja bo? Typ spanien :)
10. Vilken skolklass? Går inte i skolan
11. Vad vill du bli när du blir äldre? hästägare! Mer vet jag inte än.

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
170 typ
2. Hur mycket väger du? 54 om jag har bajsat ;P 
3. Hårfärg och frisyr? Blond, långt rakt tråkigt ingen frisyr, ingen lugg.
4. Ögonfärg? odefinerbart
5. Mest nöjd med? Ögonen kanske.
6. Minst nöjd med?
magen
7. Skostorlek? 37
8. Glasögon?
Nja.. man ska inte säga inte!
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Neej jag hade en i tungan i fem år eller nåt men den tog jag bort.

FAVORITER

1. Filmer?
Typ A beautiful mind, nyckeln till frihet, animerat (nemo), The Man! osv.
2. Låtar?
Alldeles för många. Jamie Cullum, Katie Melua, och lite olika.
3. Årstider?
Sommar
4. Mat/dryck?
Pannkaka är gott. och mjölk till det.
5. Djur? Häst och katt och lite hund
6. Färg?
brun just nu!
7. Parfym?
Deep red
8. Tv-program? LOST
9. Ämne i skolan?
 musik
10. Sysselsättning?
Spela piano och shoppa

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
Väst eller vanllig svart jacka
2. Vad använder du just nu för skor?
Högklackade "boots" eller riddojjor
3. Favoritfärg på kläder?
mycket brunt nu.
4. Favoritmaterial på kläder?
Olika
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Dom kläderna som jag beställde från H&M för länge sen
6. Favoritaffärer?
H&M, MQ, JC, Vision om jag hade råd
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det blir nog ett par tusenlappar
8. Favoritmärke?
Miss sixty är snyggt
9. Vad har du för byxstorlek? antingen 36 eller typ 27/33
10. Vad har du för tröjstorlek?
 xs eller s ungefär

MIN LÄGENHET

1. Stort, litet eller mitt emellan?
En tvåa. Vette tusan hur många kvadrat. mittemellan!
2. Vilken färg på tapeterna?
Blått i vardags, Lila i sov, Ljusgrönt i kök, orange i hallen, fult på toan.
3. Vilka färger går husets inredning i i övrigt? Vadå lägenheten? Björk typ. och vitt.
4. Favoritmöbel i lägenheten och varför? Pianot. För att det är så mycket mer än en möbel :)
5. Vad vill du ändra där inne? En renovering av kök skulle sitta fint!
6. Vad har du där inne av följande:

a) Tv?
Ja.
b) Video/dvd?
Ja.
c) Dator?
Ja.
d) Stereo?
Ja
e) Telefon?
Ja.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Vägen
8. Vad gör du oftast i din lägenhet? Sover äter ser på tv sitter vid datorn pussas med André
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? André och ibland även Scala
10. Favoritpryl i hemmet? Det måste vara tvn. Eller pianot.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Helge
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
en gammal flygbiljett till tunisien!
b)Jobbväska just nu? nyklar tuggummi mobilen plånbiken och nå kvitton
c) Handväska eller liknande just nu? Passet, tuggummi parfym, lite smink, nässpray, nyklar, öö ja det som inte ligger i jobbväskan!
3. Vad är du beroende av? mjölk och socker tror jag.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du?
Den ljusblå.. sensitive eller vad den heter.
6. Vad tror du på? Ödet. Iallafall lite.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Kristendomen
8. Vad köpte du senast?
Minns inte.
9. Har du nåt husdjur? Ja, en katt
10. Vad bor du i? Hyresrätt

GREJER
Plånbok:
Brun. Countrystuk ;)
Tandborste: Den är grön
Smycken:
Ja. Halsband runt halsen, örhängen i öronen, två ringar på vänster en på högern.
Solglasögon:
Ett par jag hittade en gång. Rätt snygga.
Underkläder: Oftast
Nagellack:
nästan aldrig.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Erika

Helge för bövelen, helge! Jag är ju en idiot. Men det hade jag aldrig kommit på själv, pinsamt va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback