Ingen särskilld rubrik..

Det blev inget öva att lasta jojo. Åsa hade försökt och hon hade typ kickat och hållt på en massa så vi skule skita i det och hoppas på attt hon går på när vi väl ska iväg.  Det gör hon säkert. Annars får vi väl gå.


Ellosgrejerna var bara bajskorvar. Förutom ett par gardiner som vi satte i sovrummet. Det blev rätt bra. Men sängkläderna var åttio storlekar för stort och gardinerna till vardagsrummet var helt fel material.. Och färg! Så dom skickar vi tillbaks. Ska beställa dom som hör till egentligen.


Sånna fast brun. Vi ska ha bruna paleler bakom liksom

Jag mår fortfarande inte helt bra.. Men jag har skött mig när det gäller magsnäll mat och sådär så jag hoppas det känns bättre sen. Imorn när jag ska på ridtravarkursen. 

Scala ligger på dataskärmen och sover med huvudet nerhängandes över halva bilden. Hon ramlar nog ner snart. Då blir hon snopen. Hon är fin den här katten. Men hon gav mig ett sår på en mil på ryggen idag. Hon tar tag för att kunna komma upp, och det funkar oftast bättre om det är tyg där.

  

Om nån undrar varför det är så dåligt med bilder nu för tiden är det för att vi inte har några batterier till kameran just nu. Men det ska åtgärdas. Det finns saker som man bara måste se på bild!  men jag kan lägga upp nå annat bara för själva nöjets skull.!  I do it now.


Sådär ja.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas det går bra med lastningen. Och kursen med såklart

och så är det ju alltid roligt med bilder :-) Synd att ni fick bajskorvar från ellos, det kan inte ha varit kul ;-P

Själv vaknade jag både igår och idag av att chefen använde mig som klösbräda. Inte helt bekvämt för min del faktiskt...!

Postat av: Eva

Hej, gå en kurs i horsemanship, gör mycket övningar med repgrimma. Det brukar till slut fungera fantastiskt bra med de allra flesta hästar. Bara man lär sig att göra rätt och lära sig "tekniken", innan man provar med transporten! Rosa Voxlin är en av de allra bästa att lära sig av! Men vad innebär ridtravarkurs?

2006-10-14 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback