Hästhår

Nu har jag tittat på jättemycket frisyrer. Fick länken av Emma "pimpen" Smedberg. Den här tänkte jag kanske var snygg.  Men Malin rekomenderade Eva -Lena på persons. Så jag ska nog gå dit och be henne fixa till nåt bra bara.

Imorn ska jag åka till stallet och träna jojo på att lastas. På lördag ska vi nämligen åka till kungsnäs på en kurs. Det ska bli kul! om hon klarar av att gå in i ridhuset. Hon är inte världens modigaste jämt..! Men det ska nog gå bra.. annars får dom bannemig flytta kursen till en uteplan =P

Idag var jag på världens långpromenad! Det var asskönt. Jag minns inte vad det heter dit jag gick men det var långt. Var ute lääänge. Måste få ordning på konditionen känner jag! Tänker börja rida på allvar med, alltså hos Karlssons kanske, så då vill man ju orka ordentligt =) Bygga muckler.!  Men nu ska jag duscha och sen vet jag inte.. antingen sova eller se på tv eller se på nån film. Jag kan ju meddela att på några dagar så har mina fondpengar blivit ungefär tvåhundra kronor fetare.! Fort gåre!

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, pimpen! Ett passande namn.. ;-)
Kul att åka på kurs! Sånt skulle jag med vilja göra. Fuskis.

Postat av: Emma

Haha, pimp! Vet inte om jag tycker det var så passande... har jag många hoes? ;)

2006-10-10 @ 15:32:38
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: jag

Haha du har själv bestämt att du vill heta det på min mobil vetu väl ;)

2006-10-10 @ 19:39:52
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: Emma

Ja just ja! haha! :D

2006-10-11 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback