FUCK crying out loud

Haha jaadu vilken jävla dag jag har haft. Helt förstörd ju :(  Det börjar med att katten lever om som tusan på morgonkvisten. får kliva upp före sju och mata och underhålla lite. Sen sov jag igen. Vaknade tolv. Sen for jag och mor ut till birsta, och i bilen kommer mamma på; By the way, var är din moped? Varpå jag ringer andré och ber han kolla om den inte står utanför där den SKA stå. Jojomen. STULEN MOPED! Fan vad less jag är. ingen försäkring.

Nu har jag iaf kommit hem från jobbet. Jag fick skjuts hem av Marcus på jobbet. det var snällt. Vi lyssnade på fronda och pratade bil, exakt sånt som jag tycker är inte ett dugg min grej, men det var trevligt iallafall. Jag och min nya blomma fick ju skjuts hem iaf. (Jag och mamma var på plantagen. Jag köpte två krukor också)

Jag skulle behöva tröstshoppa.

Syrran skickade en grej till jag
. Nån sorts omdöme om jag förstått saken rätt! Kul grej.

Snäll:
-------------|--

Trevlig:
------------|---

Ärlig:
-------------|--

Social:
---------------|

Kreativ:
---------------|

Impulsiv:
----------|-----

Festprisse:
--------------|-

Humoristisk:
---------------|

Sportfåne:
--|-------------

Händig:
--|-------------

Hemlighetsfull
---|------------

Omtänksam
-------------|--

Ekonomisk
----|-----------

Romantisk
-------------|--

Lat
--------|-------

Musikalisk
-----------------------------------------|

Modeintresserad
---------|------

Intelligent
-------?--------

Stresstålig
------|---------

Ordningsam
-----|----------

Kär
----------------|

Lokalsinne
-|---------------

Kommentar: Jag har nog ännu mindre lokalsinne än så, och jag är ännu mer modeintresserad :P

Jag och andré har tänkt lääänge nu att vi ska bjuda hem moster moster och mamma på en fikakväll nån kväll, och nu när jag ser svenska livstecken från moster eva så kan man ju börja tänka på saken på allvar :) När kan du? Vi funderar på om man inte ska ta det nån vardagskväll tom.


Nu är jag fikasugen och nu har jag fått systern nöjd också med ett blogginlägg. PUSS


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så duktig lillasyster! Och jo, misstänkte nog att du hade sämre lokalsinne än så,men ville ju vara snäll... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback