Frisyr

Hej.
Jag sitter här och funderar.
Jag skulle vilja klippa mig.! Och då satt jag och tittade på lite bilder förut från kalixtiden, och ett litet tag där hade jag ju brunt hår.. Det var kanske inte så jäkla fult ändå? Jag menar om en frisör skulle färga det skulle det ju inte bli fulare direkt? Fast ja, jag trivs nog egentligen bäst med att vara blond. Det passar kanske bättre med min personlighet? =P Nej jag vet inte. Men klippa mig skulle jag då iaf behöva. Men såhär såg det iallafall ut när det var brunt:



Okej, det var det. För övrigt så har Åsa sökt en till fodervärd till Jojo nu, och fått en också. Så nu blir det bestämda dagar i veckan istället vilket kanske inte passar mig sådär utmärkt jättebra, men det är klart att hon måste få skaffa en till när inte jag kan betala hela alltihopa. Vi får väl se hur det går. Jag har ju börjat fundera på om jag ska skaffa mig nåt annat egentligen.. en mer utbildad häst som jag kanske utvecklas lite själv på också.. Nu är det ju bara att försöka rida till jojo så gott det går, och hon utvecklas ju skitfort! Men det vore kul att få fortsätta med hoppningen lite och kanske avancera lite i dressyr också. Men vi märker väl vad det blir.

Imorn jobbar jag. Och inte bara lite.!  Jobbar från 14.00 till 08.00 dagen därpå.!  Så jag måste ladda nu.. Har ju såklart fått problem med magen igen nu.. Så nu går jag på novalucol regelbundet! höh... Magkatarr typ. Men ja.. det man inte dör av blir man oftast smalare av. Eller nåt. Jag har en tendens att rasa i vikt när jag har problem med magen iaf ;) Men det behöver ju inte va positivt heller. 

Scala leker som en galning med råtta röd. Den stackarn ser inte ut som när vi köpte den längre ;P Och råtta grön har inte ens sin svans kvar.! 
alltså kattjäkelt har varit helt galen idag! Undrar om det inte har slagit lite slint nånstans jag! Haha. Men hon är söt. 

Scala leker

Scala välter jämt sopkorgarna

Jag köpte en ny tröja igår, en tjocktröja med stor krage. Typ exakt en sån som typ blev stulen eller nåt i kalix. Jag vet inte, jag lånade ut den en gång, sen blev den tvättad och sen såg vi den aldrig mer. :( Föresten så saknar jag en skjorta också... undrar vem jag har lånat ut den till? jag ska fundera på saken. Det KAN hända att Linnea har kvar den sen efter vår sista show. Jag ska fråga.  
,
Skjortan, Linnea och Alex


Kommentarer
Postat av: emma s

UK Hairdressers har mycket frisyrer man kan kolla på :) Kommer inte ihåg internetadressen riktigt men googla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback