Bröööööööööl

Jag är på skithumör. Och André lika så. Eller vad vet jag men det verkar ganska mycket som det. Men det är såklart som vanligt jag som är värst. Men det är så jäkla tråååååkiiiiigt! Jag vill inte lägga mig. Men imorn ska jag promenera till kovland och kolla när fodervärd nr 2 ska rida lektion kl 10 på morgonen. Så kl 9 måste jag gå. kliva upp kl 8. Lägga mig snart.

Scala har varit jätte sovig idag. Nu har hon sovit hela kvällen, och hon hann knappt börja härja föränn hon sov igen. Och hon dricker sjuuuukt mycket vatten så jag hoppas att det inte är nåt fel på henne. Men hon verkar ju inte må dåligt på nåt vis så det är nog lugnt. Mammig =P

André har formaterat om datorn ikväll. Mer var det inte med det. Allt finns kvar som var viktigt.

Jag vill göra nåt dumt! Alltså nåt som är förbjudet! Kriminellt! Jag tror jag ska bli bankrånare eller nåt. Det kryper i kroppen på mig. Men det är nog bara idag.. Har haft en sån tråkig dag, och det har varit så tråkigt väder. Jag har verkligen bara suttit på arslet och sett på tv.. var en sväng på affärn men det var regnigt så det var inget nöje. Jag villl uuuuuuuuuuuut!

Märks det att jag är galen idag?


skrik


Kommentarer
Postat av: Anonym

Våga göra allt du vill. Låt ingenting hindra dig, känn inte skuld för att du följer din känsla. du vet nog vad jag menar..

2006-10-12 @ 21:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback