Bläääääää =(

Usch.. jag har ingen bra period nu =(  Jag tänker ju inte gå in på exakt vad det är men det var iallafall en otrevlig dag i stallet igår. Har inte kunnat sova nåt inatt och jag tänker fasen inte på nåt annat! Känner mig så jäkla missförstådd och oskyldigt anklagad. Fy sjutton ;(

Just nu har jag skitont i magen.. fast just mellan revbenen. Kanske är magkatarren men det känns lite annorlunda.. går kanske över snart. Det kom ganska plötsligt.

LOST! Det är spännande nu =) Eller det är det jämt. Jämt och ständigt. Men nu är ju tom Bonde söker fru spännande! Eller så är det jag som inte har nåt liv... Men jag ska iallafall kanske skaffa ett.. Imorn. Jag ska på arbetsintervju på "Wecall". Måste ju fasen dra in pengar nånstans ifrån!

Usch såg en bild på en jättesmal häststackare...



Nej nu ska jag göra nåt annat. Må bättre kanske. Inte tänka ihjäl mig som jag gör hela tiden annars.

Puss hejdå

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till på jobbintervjun! Berätta sen hur det går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback