Näämen om man skulle ta å...

Hej! Har varit skitslö idag. Verkligen! Igår jobbade jag 15-07.. kom hem imorse, kelade med katten tills hon var nöjd, soov. Syster ringer, pratar en stund med henne om diverse julklappsidéer har jag för mig, sov. vaknade, klappade katten, frågade andré om han kunde köra mig till hästen, somnade om, sov. Vaknade runt tolv och var fortfarande skittrött. Planen var ju att jag skulle ta mig till stallet tidigt.. andré började jobba två så innan dess.. Men jag var för trött. Sen skulle jag ha åkt hem och duchat, åkt på stan och fikat med LInnea och sen jobbat på Wecall. Men jag planerade om.

1. Vilade
2. Åt
3. Ringde mamma
4. Fick skjuts av mamma till stallet
5. Åkte hem.

6. Ska äta
7. Ska ducha
8. Ringa Linnea
9. Gå på stan. (invigning nya gallerian)
10. SKITA I ATT JOBBA!

Jag ska ju ändå jobba på boendet imorn. kuuuuung. Vill jobba där meeeer! Ska ringa och säga att jag vil jobba där i sommar med. Det lär jag ju få. Hoppas jag får mest kvällar och nätter... Är ju så trött på morgonen. Och så har jag inget bil. och ingen körkort heller.

Jag och André funderar på att köpa en kattkompis till Scala i julklapp. Det känns som att det är synd om henne när hon är så rastlös och inte har nån att leka med. Bara människor som är rädda att bli klösta. Men det tål att tänkas på lite mer. Annars måste hon iaf få en mer avancerad kattborg att leka i.

På lördag ska jag och André storhandla. För Andrés pengar :D Jag är skitfattig. Men jag ska ge han det som är över när jag har fått lön tror jag. Eller så sparar jag det så får han låna av mig när det krisar för honom. Men det lär ju inte hända. Vi ska iallafall köpa den förbaskade byrån äntligen!


MALM

Jag tycker den är snygg. Då kan vi ställa ut den lilla byrån i hallen så kan vi ha massa andra grejer i den och så kan vi ställa telefonen på den.. och nån prydnad.
Vi ska nog köpa en skohylla också. Det behövs VERKLIGEN!


Ja, sen var det inte så mycket mer att raportera...!

Jag är kär i André.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Erika

Låter Scala er ha prydnade i hoppnivå? Det får inte jag för mina katter. Eller, jag har inte vågat prova! Men jag tror inte dey iaf=))

Postat av: Emma

Ni kan ta en av mina katter :P

2006-11-17 @ 16:00:44
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback