Lista a'la syrran

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: halvless
Favoritgodis: krokodiler! och dubbelnougat.
Är det nåt du absolut inte äter: Massa massa saker. Oliver! och sparris och sånt..
Kläder just nu: Andrés mysbrallor och en tjocktröja. Tjocksockar!
Musik just nu: Ingen musik på.
Vad sa du senast: aaatjoo (jag nös)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Nån epok då dom hade jättefina klänningar.
Sommarplaner: Jag vill åka utomlands! Men jag vill iallafall även jobba ihop massa pengar.
Fisk eller badkruka: Jag är en fullblodsbadkruka. Tycker inte om att bli blöt och kall.
Längd och vikt: Jag är 1,70.. och så kanske jag väger 54kg eller nåt sånt. En bra dag.
Hur många kuddar sover du med: en! och ändå har jag ont i nacken.
Favoritväder: Soligt, varmt, och lite (lite!) blåst så det svalkar lite. (kopierar syrrans) =P
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Jävligt mycket mat, tamponger och ett flygplan.
Spelar du nåt instrument: Då ska vi se; Piano mest. Lite bas, gitarr, fiol, flöjt, och ja.. säkert lite på nåt mer också. =P
Morgon- eller nattmänniska: Jag hatar morgonen!! Jag mår illa då. Och nej jag är inte kroniskt gravid.
Sparare eller slösare: sparare. och slösare på mina dåliga dagar.
Vem är viktigast för dig: Vem?? Vad är det för fråga!? Familjen och vännerna. Robin, André, mamma pappa syster mostrar och så vidare fan.
Bästa film: mjaaaa... A beautiful mind. hitta nemo :P såg en bra film idag senast som hette White Noise. och The Man är grym :D
Tror på liv på andra planeter: Jaa liv, men inte aliens.. tror jag..
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja jag tror det var gullinder =P
Älskar du henne/honom fortfarande: Neeje
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Absolut. Det finns ju små mirakler också faktiskt.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja om man har bestämt sig för det! Men jag misstänker dock att man är skapt så att man aldrig nöjer sig med nånting. Men det är därför vi har så bra hjärnor nu för tiden =P
Ser du dig själv som tolerant mot andra: njaaa.. jag ska inte överdriva ! =)
Ser du på kärleken som ett misstag: Vadå ett misstag? Jag är ju sambo! Det är ju kanon!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två tror jag.
Bio eller promenad: Prommis! Om det inte är 30 minus ute.
Är du kittlig: Fläckvis! Jag gillar att bli pillad under fötterna dock!
Snarkar du? Nej bara om jag är jääävligt förkyld!
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? Jaa jag har en tendens att skrika till lite då och då. Men nog kan en myra få gå på mig om den vill. Det är ju getingarna som är monstren!
Äckligaste insekten: GETINGAR! jag är dörädd för dom. Alla som kan göra ont.
Största svaghet: Blir fort och lätt förbaskad, kan inte ta kritik (börjar grina), och mitt självförtroende svajar friskt! Social fobi.
Det här är jag bra på: Jag tänker mycket på andra människor. Social när jag vill.!
Bästa bok? Jag läser för lite bäcker!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag vill kunna flyga.
Vad vill du jobba som? Nånting som hjälper folk. men det ska inte vara alltför slitsamt.. Eller så vill jag jobba med hästar.
Chips, morötter eller godis? jag haaatar morötter! Det får bli chips. och dipp!
Pizza eller hamburgare? hamburgare. är inte så mycket för pizza.
Skriver du dagbok? Det gör jag. Måste köpa en ny även. Min är nästan full.
Har du nån flickvän/pojkvän? Det har jag!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja jag skulle vilja ha en tatuering nånstans.. och så saknar jag faktiskt tungpiercingen..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Man vill att det ska vara välstädat men oftast är det rätt stökigt.. och mycket disk!
Gungar du på stolen? mmjoo =)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Neeeeej... jag skulle nog spy. Eller jo om jag fick betalt kanske.
Vilken hand håller du gaffeln i? Det beror på vilken hand jag har kniven i just då..
Hur är din drömtjej/kille? Han är i stort sett som André, men bara lite mer hårding. Jag behöver lite sköll då och då =P
Hur många syskon har du? Ett bara. Erika i jönköping! sen diverse gummisyskon.
Vad är du mest rädd för? farliga människor ute på gatan.
Är du rädd för blod? Njääee det är jag nog inte. Bara om det kommer från nån avhuggen kroppsdel kan jag tro.
Saltar du på maten? ibland bara, om det är smaklöst.
Gillar du att sjunga? Ja det är skitkul =) stämmor!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?Gick estet musik för att jag älskar musik!
Anser du att du är stark? Fysiskt - nej. Psykiskt.. - ...jag tror fan det..!
Brukar du sola? Inte överdrivet mycket faktiskt.. har ingen bra solbränna-hud.. =(
Vad gör du om du får hicka? Räknar antingen hickningar eller mur många minuter jag hickar. och garvar =) Försöker inte bota det. Det funkar ändå inte.
Kaffe, te eller inget? te. vaniljte =)
Har du en besatthet? mjaaa shopping är ju en jäkligt tydlig besatthet..! Men nu är pengarna slut.

sluuuut.

Kommentarer
Postat av: Erika

"Vi kan spela fiolioliolej. Vi kan spela, bas fiol och flöjt!" Det var min association på din insrument-fråga, haha :)
För övrigt är du så rolig lillasyster, jag har garvat mig igenom din lista. Men minns du när du var liten, du var KÄR i insekter. Jag fick inte trampa ihjäl en endaste myra utan att du blev förbannad!

Postat av: Maria

Ja Per är som André då. "Inte innan 1.a advent" SUCK säger jag bara. Puss på däj!!!!

2006-11-13 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback