Jamenjustja!

Åflåt! Dunjackan =) I förskott fick jag en skitbra dunjacka av mostern den lilla också! Helt grym med sånadär hål man stoppar tummarna i så håller sig ärmarna neröver händerna liksom =)
Jag har använt den massor när jag har varit ute i vintern och ridit bl.a. Men nu är den för varm faktiskt =)


Idag har jag jobbat. På wecall. Ringde som en galning, fick sälja tio st sånnadär skivor. känns bra. Det är iallafall 200kr. Bättre än inga kronor alls! nästa månad ska iallafall lönerna höjas. det längtar jag till!

Inatt ska Robin sova här. Han börjar jobba 05.30 imorn. Han kommer nog mobba ihjäl våran katt. Han tycker att hans katter är mycket finare. Men det tycker inte jag :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lilla moster

=o)

Är rätt avis på din stjärna som du fick av Lena.. Vill oxå ha! Jag har köpt två vita megastjärnor på Clas Ohlson som jag ska ha i köket.. blir kanske fint det med...

KRAM!

2006-11-30 @ 21:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback