Farsdag mm

Hej! Igår var jag och André hos pappa. Först åt vi kakor och te och tårta (kaffe i alla andras fall), sedan umgicks vi bara ett tag och sen åt vi världens godaste köttgryteaktiga grej med hasselbaxbotatis eller vad det heter =) Hör bara nilecity framför mig! Sedan diskuterade vi jättemycket om man skulle kunna måla om här hemma hos oss! tapeterna är ju jättefrächa men vi trivs skitdåligt med färgerna! Blått vardagsrum och lila sovrum.. usch nej! så i vardagsrummet vill vi göra en fondvägg brun och resten cremefärgat typ. och i sovrummen en fondvägg i en vit typ indiskmönstrad tapet och resten i creme också. finfint tror vi!

Just nu jävlas katten så in i *** så jag kan inte sitta här och skriva,, hon hoppar upp i fönstrena och jag har så mycket ömtåliga saker där.. och så äter hon på blommorna och gräver i krukorna... jag blir så trött.
hon ska alltid vara besvärlig.! och så har jag ett klössår som aldrig försvinner som jag fick av henne på knät. Känsliga tittare kan ju blunda :P

Aj..

Men ändå är hon söt. Det går ju inte att komma ifrån! Nu är det snart dags för våra bästa år.. Det är spännande nu!! Men allvarligt.. Hope som har varit DiMeras verktyg i en massa år borde väl fan kunna smita från den där puckade kidnapparen! Men istället står hon med höjd spetsig pinne och förbereder honom på att hon ska attackera! PUCKO!!
Och så hatar jag Bo Brady. Vilket svin.


Good bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Testa att he i apelsinskal i blomkrukorna om katta' gräver där. Kan funka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback