At Robins Place

Heej. Sitter hos Robin nu och ser på det där programmet med artister och komiker på trean. Undrar vad det heter..
Inlägget jag ville ta bort är borttaget nu, Tack emma :P  Det var det inlägget jag ville ha bort faktiskt. Där jag frågade hur man gjorde alltså.


Igår var jag hos Lajla och red =) Det var så jävla kul! Fick åka race på Ärtan! Som på den gamla goda tiden. Vi flög över hindrena :D Ja, jag blir helt enkelt lycklig! Det var hur som helst skitkul. Nu har jag och mamma köpt en femgångers. Hon får se till att leta fram alla ridkläderna! Och även öronmuffar vore fint :) Nu är vi på G igen! Woho! saknas bara syrran på Diana. Erkänn att du vill!! hihi.

Robin och André och Per-Arne är ute och mekar med Andrés bil. jag kännde att jag nog hörde hemma här inne jag =) Ska gå och rota i Robins kylskåp och sen placera mitt ass i soffan :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Skämtar du att jag vill. Diana är nog en av dom 4 som jag saknar mest: Mamma, pappa, systern och Diana-hästen!

Ni kan väl ta med henne när ni hälsar på?? Tycker jag känns som en alldeles lysande idé... ;-)

Postat av: Emma

förmodligen....... haha

2006-11-05 @ 23:34:12
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback