Läääänge sen igen

Hej! Nu var det sådär länge sen jag skrev igen. Jag har varit för seg dom senaste dagarna tror jag! Har jobbar litegrann och sovit litegrann och varit på stan litegrann. Och på Ikea. Köpte den första julklappen åt andré iallafall. Mamma bidrog också :) har fixat en och annan julklapp till övriga familjen med, men jag är långt ifrån klar!
Idag fick jag även reda på att jag ska få första lönen från Wecall redan den 22 december! Då hinner jag ju köpa julklappar för dom också om jag vill.! Och så räknade jag på hur många timmar jag hade på kyrkogatan i november, och det var 51,5! Jag är pinsamt nog inte helt säker på vad jag har för timlön där men jag har för mig att det var nånting på 84kr/h.. så då har jag ju några lappar där tills nästa månad! Och jag vet inte hur, men jag ska försöka få mer timmar den här månaden! Ska ringa och säga att jag är intresserad av sommarjobb där, och då kan jag ju passa på att smöra lite också..  SKA! Måste!

Igår hände nåt fasansfullt!!! Jag satt i godan ro och tittade på tv.. kände mig trött och gruggade mig i ögonen, och när jag drog lite i ögonfransarna så lossnade typ alla dom nedre ögonfransarna på vänster sida!! Alltså jag skojar inte, dom bara rasade loss! och nu är det liksom helt kalt där! Jag är livrädd att jag har fått nån äcklig sjukdom när man tappar allt hår på hela kroppen och allting! Läskigt.

Idag sov jag duktigt! Gick och lade mig innan tolv igår tror jag, och vaknade typ halv ett! Helt vansinnigt. Undrar hur länge jag hade sovit om inte Robin hade ringt och väckt mig...

Nu ska jag se på Scrubs. Lilla André är ute och åker lastbil med Robin han.. Får väl se när han lyckas ta sig hem. Jag ska iallafall kliva upp kl 11 imorn och fara in på stan. Tänkte shoppa lite innan jag ska på arbetsförmedlingen kl 13.. och sen tänkte jag även gå in på wecall kl 17 och höra hur det blir med dom nya lönerna! Är info om det imorn så man kan lika gärna gå dit. Men jag kan ju inte jobba.. måste hem och titta på bonden! :P Men kanske jag kan jobba första passet iaf! Kanske! om jag känner mig taggad.. :P


Herrå!

                                    puss

Kommentarer
Postat av: Shiromi

Vad fina ni är! :) Hälsa Andre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback