Julafton

Jaha då var ännu en julafton förbi! Allting var ungefär som vanligt. skillnaden var väl att det var en André där istället för en storasyster i år! Fast hon var ju inte där förra året heller. Och det var inte jag heller för jag var hos André det året så jag märkte ju inte direkt att hon inte var där. Men de andra kan ju tänkas ha märkt det! I don't know.

Det var iallafall en trevlig julafton som alltid! Jag fick jättemycket julklappar! Det var längesen jag såg så många klappar i min hög =) Men jag hade varit lika glad med en, tro inget annat!
Jag fick ett morgonpaket iallafall från Anett. Det var en liten kokbok! Den satt jag och bläddrade i hela morgonen :)  Massa bra recept på lite av varje! Sedan när vi var hos mamma fick jag en massa saker av pappa o Kerstin som är bra att ha i hemmet. Grejer till köket och lite prydnader =) mycket bra! Och så fick jag och andré tillsammans presentkort på IKEA för sammanlagt 1500kr! Så nu kan jag meddela att jag har gjort en hyfsat lång lista på vad vi ska köpa på ikea imorn =) En hylla bland annat! Billy Bokhylla eventuellt.

Lite bilder från självaste firandet! Det blev iaf några!

clara
Kusin Clara

tomten
Kusinerna Joel och Clara, och så tomten! (sambon)

eva o ja
Moster Eva! (blundar men ser iallafall glad ut!

pappa o ja
Pappa och jag!

mamma o ja
Mamma och jag!


Ajö!


Kommentarer
Postat av: Erika

Nästa år ska jag vara med! Man får ju hemlängtan av bilderna... :-/

Postat av: Eva

Hjälp! Ja.. det var ju roligt att vara med i bloggen.. =o) Nu ska jag försöka blogga lite oxå!!!

2006-12-26 @ 19:15:23
Postat av: Eva

Och hur lyckas DU förresten bli så vacker på alla bilder då??? Orättvist!! =o)
Själv blir jag ju för det mesta misslyckad.. buhuuuuuuuu!!!!

2006-12-26 @ 21:10:09
Postat av: Eva

Sista inlägget....
Jag har uppdaterat min blogg!! Tjohooo, har en ny jul- och juldagsblogg!!
KRAAAM!

2006-12-26 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback