Jobba natt

Det är ju helt fantastiskt kul att jobba natt.. njaaaa... men det är faktiskt skitbra med tanke på pengarna! Det är så skönt att veta att jag faktiskt kommer få några tusen nästa månad! Inte många, men några!

Idag hann jag inte äta nån middag.. jag åt gröt kl två iofs.. knäpp tid att äta på över huvud taget! Sen åkte jag och jobbade wecall, och samtidigt som jag slutade där så började jag ju här på boendet, och skojar du att jag var hungrig! gick och rotade i alla frysar som kan tänkas, jag övervägde til och med att sno en fiskgratäng som tillhörde en brukare.. men nej, samvetet sade NEJ!
Det slutade kort och gott med att jag ringde min kära mor.. Det tog faktiskt emot, men hungern var starkare.. Och som den fantastiska modern hon är ordnade hon lite föda åt mig, och nu är allt som det ska igen.


Tack mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback